فراشیمی

خرید و فروش انواع مواد شیمیایی، صنعتی و آزمایشگاهی

فراشیمی

خرید و فروش انواع مواد شیمیایی، صنعتی و آزمایشگاهی

شرکت فراشیمی در راستای خرید و فروش محصولات شیمیایی، صنعتی، آزمایشگاهی، دارویی، پودری، حلال و اسید و ... فعالیت داشته واین اطمینان را به شما می دهد که ضمن داشتن استانداردهای لازم موادی با کیفیت بالا و قیمت مناسب در اختیار مشتریان گرامی قرار دهد.
در زمینه خرید و فروش انواع مواد شیمیایی، صنعتی و آزمایشگاهی آماده همکاری با تولیدکنندگان و مصرف کنندگان گرامی می باشد.


جهت ارتباط با ما :

تلفن تماس: 09123467132

آدرس اینستاگرام: https://www.instagram.com/farachemist

پیام های کوتاه

مس (||) سولفات:Coppre(||)sulfate

يكشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۵۳ ب.ظ

کات کبود یا مس(||)سولفات یک ماده کریستالی آبی رنگ و شفاف است که تعداد آب آن میتواند از ٠تا٥متغیر باشد.این ماده همچنین با عنوان های مس سولفات،گوهر آبی،سولفات مس و زاج کبود نیز شناخته میشود.پر استفاده ترین حالت آن کات کبود ٥آبه است که در موارد زیادی مورد استفاده قرار میگیرد.این ماده حلالیت خوبی در آب دارد.سولفات مس بدون آب به شکل پودری سفید رنگ است که جذب آب نسبتا خوبی دارد،برای بدست آوردن سولفات مس بدون آب میتوان همان کات کبود دارای آب را خشک کرد تا دهیدراته شود.

کاربردهای کات کبود:

کات کبود با توجه به خواصی که دارد کاربردهای زیادی در کشاورزی،استخرجها،صنعت و غیره دارد که در ادامه به برخی از این کاربردها اشاره خواهیم کرد.

ضد انگل و علف کش ها

از کات کبود به عنوان کشنده قارچ های انگلی و علف کش در کشارزی استفاده میشود.علف کش ها به موادی گفته میشوند که در مقابل علف ها و گیاهان هرز استفاده میشوند.از ترکیبات مس سولفات و کلسیوم هیدروکسید برای کنترل انگل های موجود روی انگورها،هندوانه،خربزه،طالبی،توت ها استفاده میشود.از ترکیب های دیگر آن نیز برای دانه های گیاهان و رشد آن ها استفاده میشود.کات کبود برای پاک کردن لک های گیاهان مورد استفاده قرار میگیرد.همچنین باعث فتوسنتز بهتر گیاهان و رشد بهتر آن ها در خاک میشود.همچنین از آن برای کنترل گیاهان آبی نیز استفاده میشود به عنوان مثال:از کات کبود در استخرهای شنا برای جلوگیری از رشد جلبک ها استفاده میشود همچنین از إن برای درمان  عفونت های انگلی در ماهی ها هم استفاده میشود البته باید توجه داشت مس برای ماهی ها سمی است و نباید به مقدار زیاد از آن استفاده کرد.همچنین مس سولفات را با غلظت های خیلی کم برای کنترل بعضی بیماری ها به آب مرغداری اضافه میکنند.

انجام تست ها:

از مس سولفات برای انجام تست هایً زیادی نیز کمک گرفته میشود به عنوان مثال از آن برای آزمایش خون برای داشتن آنمی استفاده میشود.

صنعت:

این ماده در صنعت کاربردهای زیادی دارد،از آن در تولید رنگ،رنگرزی،آبکاری،تولید سموم برای قارچ ها،تولید شعله سیز در آتش بازی،نهیه برخی کاتالیست ها و انجام برخی واکنش ها استفاده میشود.

برای اطلاعات بیشتر با این شماره تماس بگیرید:٠٩١٢٣٤٦٧١٣٢(امیرحسین والی یوسفی)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی